19 May 2009

ilham....

-->



sekarang ni, dah 2 minggu aku masuk kelas foundation english...
lama benar tinggal bi....maksudnya macm belajar grammar, buat essay..heheheh
ye la...kalau buat assgment selalu nya guna buku rujukan dalam bm je..paling banyak dalam arab la..huhhu...

dah hampir sejam pikir nih...idea nak buat essay...dari balik kelas..kul 12.00 pm sampai la zuhur..satu idea pun x datang..

x pe...take my time...huhuhu

dah pikir2 ni..melangut tengok luar tingkap bilik aku ni.. aku rasa mengantuk pula..
dah la tengahari ni..orang kata waktu kemuncak.....nak tdo...hehheh
em..indah sungguh pemandangan tepi bilik aku ni... bukit yang kehijauan..membuat aku rasa tenang sangat...sambil dengar lagu daripada corong laptop aku yang mahal ni...huhuhu
bertuah aku dapat bilik nih....
hahahahhahah........

k la...aku nak terus mencari ilham....
c u....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...