05 December 2012

aik... nak kawen lagi ke ?


eh...!
bukan nak kawen lagi..
tak semestinya orang bujang je boleh pergi program macam ni kan..
nak cari ilmu...
orang yang dah kawen pon boleh kan...

kawan-kawan semua..
program ni bagi maklumat dekat kita pasal perkahwinan dalam Islam..
boleh belajar cara Rasulullah SAW mendidik anak, pengurusan kewangan..
pengurusan emosi.... 
banyak lagi....

lagi pun... program ni...

PERCUMA

wah....... best kan.. sapa nak bagi percuma ni...

ada 2 tarikh.. pilih la mana tarikh nak pergi...

*  *  *  *  *  *


dan



Mengenai Xpresi Cinta
SIAPA YANG PATUT HADIR?


1) Lelaki / wanita yang ingin menambahkan ilmu berkenaan bagaimana untuk membina sebuah keluarga yang BAHAGIA & MEMBAHAGIAKAN

2) Lelaki / wanita yang ingin mengetahui ilmu mengenai PENGURUSAN HIDUP terutama setelah mendirikan rumahtangga melaluiPENGURUSAN WANG yang berhemat

3) Lelaki / wanita yang ingin mengetahui rahsia untuk MENDIDIK ANAK-ANAKmenurut sunnah Rasulullah s.a.w

PENGISIAN PROGRAM
1) Panduan Membina Keluarga Bahagia & Membahagiakan

2) Rancang Hidup Rancang Wang

3) Prophetic Parenting (Pendidikan Anak-anak Berdasarkan Sunnah Rasulullah s.a.w)

4) Cari Jodoh dengan Kekuatan berTuhan

5) Tips Penting Cari Jodoh

6) Panduan Mengawal Emosi (marah, kecewa dan sedih)

7) Rahsia Murah Rezeki


PENAMPILAN ISTIMEWA

- Selebriti jemputan seperti IMAM MUDA dan lain-lain
- Pakar Kewangan dan penulis buku Rancang Hidup Rancang Wang


http://xpresicinta.wix.com/xpresicinta
FB : Fauzul Azim Pakar Motivasi


*  *  *  *  *  *





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...